Op 18 juni 2023 nam ons koor deel aan het groot korenfestival ZingZing in de Oosterpoort te Groningen. Het festival was georganiseerd door onze dirigent Liesbeth van Hoffen. Het was een zeer enerverende en leerzame dag. Hoe zeg je het, met respect voor de leeftijd van onze koorleden, nooit te oud om iets te leren. Samen met 22 veelzijdige koren uit stad en ommeland steek je veel op. Want wat te denken van workshopdocent Mariska Pronk. Je wordt nieuwsgierig naar de veelzijdige klanken van musicals. En dan toewerken naar samenzang van “the vocal sound of Rammstein”. Gewoon een heerlijk slotoptreden van het ad- hoc-koor.
bestaat 125 jaar in 2024
Warffums Mannenkoor
Op 18 juni 2023 nam ons koor deel aan het groot korenfestival ZingZing in de Oosterpoort te Groningen. Het festival was georganiseerd door onze dirigent Liesbeth van Hoffen. Het was een zeer enerverende en leerzame dag. Hoe zeg je het, met respect voor de leeftijd van onze koorleden, nooit te oud om iets te leren. Samen met 22 veelzijdige koren uit stad en ommeland steek je veel op. Want wat te denken van workshopdocent Mariska Pronk. Je wordt nieuwsgierig naar de veelzijdige klanken van musicals. En dan toewerken naar samenzang van “the vocal sound of Rammstein”. Gewoon een heerlijk slotoptreden van het ad-hoc-koor.
Warffums Mannenkoor
bestaat 125 jaar in 2024