Warffums Mannenkoor
Op 30 maart trad het Mannenkoor, samen met de Dames Slier, op in de Blauwe Schuit in Winsum. Voor een goed bezette zaal deden de dames voor de pauze een performance van hoog nivo. Ze werden daarbij begeleid door drie zeer goede musici. Dans, zang en cabareteske taferelen leidden tot groot enthousiasme in de zaal. De dames betrokken het publiek bij hun optreden. Dat werd zeer gewaardeerd! Na de pauze trad het Mannenkoor o.l.v. Liesbeth van Hoffen op met pianobegeleiding door Liesbeth Wildeveld. Het repertoire was heel divers en bestond hoofdzakelijk uit lichte nummers. Dat viel heel goed in de smaak. Al met al een zeer geslaagd concert! Hieronder ziet u een aantal foto’s en video’s.
Warffums Mannenkoor