Warffums Mannenkoor
Sfeervol vier korenconcert in Usquert Het publiek stroomde toe in de Petrus en Pauluskerk van Usquert, om zondagmiddag 17 december te genieten van een afwisselend kerstconcert door maar liefst vier koren. Apart en samen traden op: Het Warffums Mannenkoor, Mannenkoor Gruno, het Luisterwijkkoor en Gemengd Zangkoor Usquert. De koren stonden onder de enthousiaste leiding van dirigent Liesbeth van Hoffen. Pianist Tatsiana Khaleva verzorgde de vakkundige begeleiding. Ook van het intermezzo, verzorgd door duo Saskia Rozeveld (viool) en Henk Puister (accordeon) viel bij het publiek goed in de smaak. Vele kerstliederen werden door het publiek uitbundig meegezongen zodat de kerstsfeer er goed in kwam.
Warffums Mannenkoor